تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

جزئیاتی از جلسه شورای عالی بورس به ریاست همتی | عشقی و فرج‌زاده وام را برمی‌گردانند، بقیه چطور؟

روزنامه اینترنتی فراز نوشته که با ورود ریاست شورای عالی بورس، مجید عشقی و حسن فرج‌زاده اعلام کردند که وامشان را پس خواهند داد.

جزئیاتی از جلسه شورای عالی بورس به ریاست همتی | عشقی و فرج‌زاده وام را برمی‌گردانند، بقیه چطور؟

رویداد ۲۴| در جلسه امروز شورای عالی بورس به ریاست دکتر همتی، وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن پذیرش استعفای «مجید عشقی»، موضوع چرایی و دلایل تصویب وام‌های قرض الحسنه در واپسین روز‌های دولت پیشین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

طبق خبر‌های موثق، با ورود ریاست شورا و تاکید او بر اهمیت بازیابی اعتماد سهامداران به بازار و همچنین صیانت از حقوق فعالان بازار سرمایه، دو تن از اعضای هیات مدیره یعنی «مجید عشقی» و «حسن فرج‌زاده» اعلام کردند که نسبت به عودت کل وام پرداختی، به فوریت اقدام خواهند کرد.

گفتنی است هر چند تاکنون از تصمیم سه عضو دیگر هیات مدیره در بازگرداندن وام‌های دریافتی اطلاعاتی در دسترس نیست، اما به نظر میرسد با جدیت رییس شورا در پیگیری موضوع، سایر اعضا نیز مسیر دو عضو دیگر را در پیش گرفته و به بازگرداندن وام‌های دریافتی تمکین کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مجید عشقی ، وام
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
0
0
همین ...پیگرد قانونی چی چونکه امام صادقی هستند ازپیگرد معاف می شوند مگرخلاف نکردن چراقوه قضاییه ورود نمی کند اخراینهاازبازماندگان دولت امیرکبیر مانند هستند بفرموده رهبری
نظرات شما
پیشخوان